czwartek, 21 lutego 2013

Wolf called Venom ;)

Brak komentarzy:
 
Dzisiejsza wrzutka dedykowana mojemu czworonożnemu ziomkowi ;)

8 miesięcy minęło tak szybko, że ledwo co zauważyłem. Patrząc jak szybko rozwija się mój psiak, doszedłem do wniosku, że sam jakbym zatrzymał się w miejscu ;P Czas więc wziąć się porządnie za siebie i poczynić jakieś kroki żeby wyeliminować cholerną stagnację. Tak więc czas na zmiany goddammit!
Start jako taki jest, dostałem robotę no i (czego bardzo żałuję) ściąłem afro (włosy zawsze odrastają ;D)

Jak na razie w moim planie zawarłem of korz robić więcej zdjęć, ćwiczonka (w zdrowym ciele, zdrowy duch w końcu), oszczędzanie, etc. Znając moją "silną" wolę będzię ciężko, ale jestem gotowy dać sobie porządnego kopa w dupę i liścia na ogarnięcie ;D

Dobra dość tych dygresji.

Oto wilk zwany Venom:


Pierwsze dni na nowym kwadracie, więc nieśmiałość jest całkowicie zrozumiała ;)

Okres kwarantanny i izolacji przed szczepieniami. 

Latem byczyć się najlepiej na balkonie.

W końcu zew natury przezwycięży wszystko. 

Peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff