sobota, 16 marca 2013

...

Brak komentarzy:
 
Potrzebuję solidnego kopa w dupę od inspiracji, natchnienia i motywacji razem wziętych, bo ostatnio coś słabiutko u mnie ze zdjęciami...
W przeciągu tygodnia zrobiłem 10GB fotek, z których nic a nic nie jestem zadowolony i nie warto nawet ich pokazywać. Już nie wspominając o tym, że muszę się ogarnąć i zająć się zdjęciami, z którymi zalegam z 3 minionych sesji... :P

W każdym bądź razie, ponieważ nie popiszę fotograficznie w dzisiejszym poście, mam dla Was coś innego ;)
Zapraszam na fanpage Karolinki (Staffage), która wraz z Ulą (Portimlee) realizują swój stylowo-modowy projekcik. Sam osobiście miałem przyjemność towarzyszyć dziewczynom przy ostatniej sesji we Włocławskim plenerze i udzielać im asysty. Przyanjmniej operowanie blendą mam opanowane do perfekcji ;)

Peace.


Zdjęcie jest, bo lepsze coś niż nic :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff