poniedziałek, 4 marca 2013

Studyjnie II - przedsmak :)

4 komentarze:
 

Parę niejasnych wcześniej dla mnie spraw na temat oświetlenia studyjnego, mam teraz znacznie rozjaśnionych :) Tym samym, kolejne wizje na sesje, których jest tyle, że najchętniej trzaskałbym jedna za drugą :P
Niestety, pewne przeszkody hamują moje foto zapędy. Jak na złość zaczynam jarać się coraz bardziej "pozowaną fotografią przy sztucznym świetle" i aż mnie skręca w środku, że kochanym Wieśniawku nie ma nikogo, kto mógłby zapewnić mi swobodny dostęp do studia. Chyba czas serio zacząć myśleć o zakupie oświetlenia na własną rękę...

W każdym bądź razie, miałem ostatnio okazję pracować nie dość, że w profesjonalnie wyposażonym studiu to jeszcze z profesjonalną modelką w asyście profesjonalnej makijażystki ;)
Przedstawiam Sylwię.


To tylko przedsmak, reszta i więcej, później :D

4 komentarze:

  1. bardzo ładnie wyszło, trochę zaciemno dla mnie pod szyją ;) ale tu jest nie istotne.
    zbieraj na swoje lampy, ja uzbierałam ;)
    pozdrawiam i przypominam o spotkaniu we czwartek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie się zaczyna, ciekawą drogą idziesz. Tak trzymaj ;)

    OdpowiedzUsuń

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff