poniedziałek, 25 marca 2013

Sunset

Brak komentarzy:
 





















Nie jestem fanem cudnych widoczków z zachodzącym słońcem, ale dziś postanowiłem zdziałać coś w tym kierunku. Planowo miałem dojechać na bulwary i pofocić nadwiślański most. Stwierdziłem jednak, że rzygam już tym widokiem, no bo w końcu ile można oglądać na zdjęciach to świecące na zielono coś :P
W sumie nie wiem czemu wywiało mnie aż na tamę, i to cholera na rowerze :P

Tak czy siak, przewietrzyłem umysł i poczułem coś w rodzaju "kopa" kiedy prułem przed siebie ze dudniącą w słuchawkach muzyką ;) Co prawda od intensywnego pedałowania, ledwo co mogę chodzić, ale jest dobrze ;)
Nie dam się otępić nieustającej zimie, rzuszam ostro z kopyta. Czas na realizację fotograficznych projektów nie wspominając o przytłaczającej liczbie zaliczeń w szkole, które zresztą zamierzam dostać 6+ :D

Peace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff